Întrebări frecvente
De îndată ce plata este confirmată, vom trece la procesarea comenzii.
Pentru produsele aflate în stoc local, comanda este pregătită pentru curier în aceeași zi lucrătoare (comenzi primite până la ora 14:00) sau în următoarea zi lucrătoare (comenzi primite după ora 14:00).
Pentru produsele aflate în stoc național sau extern, comanda este pregătită pentru curier în aceeași zi lucrătoare (comenzi primite până la ora 14:00) sau în următoarea zi lucrătoare (comenzi primite după ora 14:00).
Rețineți! Poate dura între 3 și 5 zile lucrătoare ca produsele expediate din stoc extern să fie livrate la adresa indicată în comanda dvs.
Chiar dacă principala noastră preocupare este să procesăm cât mai rapid comenzile primite, termenul de livrare poate fi adesea influențat de activitatea societăților de curierat rapid. Societatea noastră nu se obligă să rezolve disputele apărute între cumpărător și agenții firmei de curierat, dar poate să acorde sprijinul cumpărătorului în unele cazuri, dacă acesta din urmă face dovada că a încercat, însă nu a reușit să revendice problema apărută și consemnată pe documentele de transport.
Factura fiscală este întocmită de îndată ce plata efectuată de către dvs. este confirmată, documentul fiind expediat către dvs. prin e-mail. Dacă, din motive tehnice, nu ați primit factura prin e-mail sau ați pierdut documentul, ne puteți contacta și vă retrimitem de îndată, la adresa de e-mail indicată, factura fiscală.
Aldo Detail Direct SRL respectă, susține și promovează legislația în vigoare.